حوادث اليوم
الإثنين 29 أبريل 2024 11:37 صـ 20 شوال 1445 هـ
بوابة حوادث اليوم
رئيس التحريرصلاح توفيق

تداعيات تصريحات نادية الجتدي علي مواقع التواصل الاجتماعي

تادية الجندي
تادية الجندي

تصدّر اسم الفنانة نادية الجندي قائمة الأكثر رواجا على محركات البحث بتصريحات عن أسرار حياتها الشخصية.

وحلت الفنانة نادية الجندي ضيفة ببرنامج "حبر سري"، على قناة "القاهرة والناس" المصرية، وتحدثت عن مواصفات الرجولة، قائلة: "الراجل لازم يكون حنين وطيب ويكون راقي في الحياة وسند لزوجته".

أشارت إلى أنها تمتلك "حاسة سادسة" تكشف لها المخادعين من الرجال، موضحة: "ربنا بيديني إنذار.. وبقى عندي حاسة سادسة قوية بتعرفني طبيعية اللي أمامي".

وتابعت: "الحاسة السادسة اللي بقت عندي علطول بتكشف لي اللي أمامي وهل الشخص اللي أمامي صادق ولا كاذب ولا خادع وأنا بمشي ورا إحساسي وإحساسي عمره ما يخدعني".

وأشادت نادية الجندي بمواطنتها الفنانة منى زكي، قائلة: "ممثلة جميلة، إحساسها في التمثيل رهيب، واختياراتها حلوة أوي.. أبهرتني في مسلسل لعبة نيوتن، أحب جدًا الممثل اللي يغير جلده ويعمل دور فيه تحدي، فهي قدمت دور عبقري في لعبة نيوتن".

وأثارت تصريحات نادية الجندي ضجة على مواقع التواصل الاجتماعي، وقال حساب "جمال عبدالكريم" على "فيس بوك": "في ناس تكبر تعقل وناس تكبر تتجنن".

وكتبت "أم محمد" على "فيس بوك": "ما خلاص بقى يا فنانة أنا خايفة افتح التلاجة تطلعيلي منها".

وغرّد حساب "إنجي" على "تويتر": "هي مشتمتش حد بس قالت نادية الجندي محدش خد مكانها بمعنى إن الحاجات اللي كانت بتقدمها محدش قلدها وبقى نسخة منها إنما شكرت في كل الفنانات".

وقال "ميدو": "أحب أقولك إن الحاسة السادسة بتاعتك بايظة أو عاوزة صيانة عشان مافيش الكلام ده".

العيون الساهرة

    xml_json/rss/~12.xml x0n not found