حوادث اليوم
السبت 20 أبريل 2024 03:16 صـ 11 شوال 1445 هـ
بوابة حوادث اليوم
رئيس التحريرصلاح توفيق

”شوف شغلانه تانية”...يوسف الشريف يتصدر الترند بعد هجوم نهى العمروسي

يوسف الشريف - نهي العمروسي
يوسف الشريف - نهي العمروسي

تصدر اسم الفنان يوسف الشريف مؤشرات تريند "جوجل" خلال الساعات الماضية، وذلك بعد تصريحات الفنانة نهي العمروسي بعد إستضافتها في" VIP، الذي تقدمه الإعلامية أميرة بدر عبر قناة هي.

وتحدثت نهي العمروسي عن رفضها التلامس والقبلات في السباق الدرامي قائلة: "بشوف الناس دي مش محترفين، ميفنعش أدخل على أبويا وأنا راجعة من السفر مايحضنيش اللي بيمثل دوري أبويا، ماينفعش أكون قاعدة في البيت بالأشرب، المحجابين مبيقعدوش في البيت بالأشرب، مينفعش واحده بتعمل دور أختي في مشهد محضنهاش مينفعش احنا بنمثل مشفتش تعليق حنان ترك على اعتزالها بس بعيد عن الشخصنة أنا مش موافقه على المبدأ، انما ممنوع اللمس طب أنتي بتمثلي ليه؟.

وأضافت: يوسف الشريف بيرفض التلامس، هو حر وأنا لازم أحترمه بس أنا حره أني أقول لا أنه مش محترف وده مش فن، مينفعش انت تحطلي شروط وأنت شايف ان ده حرام متلعبهاش خالص لكن انت راضي انك تشتغل الشغلانه دي تشتغلها بمصداقيه أو تشوف شغلانه تانية.

ومن جانب أخر، كشفت نهى العمروسي موقف جمعها بالفنانة فاتن حمامة في مسلسل ضمير أبلة حكمت: أنا لبسي كان شيك شوية عن الدور اللي بعمله كنت بعمل مدرسة العاب وهي كانت عايزه لبس أبسط وده في مسلسل ابلة حكمة، وهي محترمة جدا ورايقة وواخده بالها من كل حاجة، والمفروض إن في ناس تبقى واخده بالها من الحاجات دي مش فاتن حمامة إنما هي واخده بالها من كل كبيرة وصغيرة.

العيون الساهرة

    xml_json/rss/~12.xml x0n not found