حوادث اليوم
الجمعة 26 يونيو 2026 12:55 صـ 10 محرّم 1448 هـ
بوابة حوادث اليوم
رئيس التحريرصلاح توفيق
ضبط كميات من السلع الغذائية منتهية الصلاحية بحملات تموينية بسوهاج هياكل مجمدة.... حي شرق سوهاج يشن حملة مكبرة لضبط الأسواق ومصادرة 128 كيلو من الدواجن غير الصالحة للاستهلاك ابودياب نائب رئيس أخميم يتابع الخدمات الصحية والشبابية ميدانيا وحدة الرصد بسوهاج تنفي شائعة إصابة طالب بـ”سماعة الغش”.. والطبيب يؤكد: الروشتة المتداولة مزورة محافظ سوهاج يلتقى رؤساء ونواب الوحدات المحلية الجدد عقب حركة التنقلات الأخيرة في إحتفالية مميزة بمجمع دمنهور للثقافة والفنون محافظ البحيرة تكرّم أوائل الشهادة الإعدادية وتؤكد: أنتن نماذج مضيئة للتفوق وصُنّاع لمستقبل الوطن سقوط عصابة سرقة الدراجات النارية بالمفتاح المصطنع في سوهاج نائب وزير الصحة ومحافظ سوهاج يتابعان مؤشرات التنمية السكانية إصابة 3 شباب فى انقلاب سيارة ملاكى بترعة نجع حمادى بطهطا محافظ سوهاج بوجه بضرورة التعامل الفورى مع شكاوى المواطنين محافظ البحيرة تكرّم أوائل الإعدادية الأزهرية دعماً لمسيرة التفوق والنجاح النائب ممدوح عبد السميع جاب الله: التعديلات الجديدة على قانون الإجراءات الضريبية تستهدف حماية المواطن البسيط وتحسين مناخ الاستثمار، وليست فرض أعباء...

شرين ترد علي الشاعر بهاء الدين محمد وتقول مش شايفة اي مبرر وبهاء نادم علي كل حرف كتبة لها

بهاء الدين محمد وشرين
بهاء الدين محمد وشرين

ردت المطربة شيرين عبدالوهاب لأول مرة على أزمتها الأخيرة مع الشاعر بهاء الدين محمد بسبب أغنية، مبدية تعجبها من حديثه عنها.

وأجابت شيرين عن سؤال إحدى متابعاتها، عبر خاصية "ask" على موقع الفيديوهات والصور "أنستجرام"، بشأن أزمتها مع الشاعر المصري.

وكان الشاعر الغنائي أعلن قبل أيام عن غضبه الشديد عبر موقع التواصل الاجتماعي فيسبوك، بعد إعلان شيرين عبدالوهاب ندمها على غناء أغنيته "متجرحنيش".

وقالت المتابعة للمطربة: "إيش رأيك بكلام بهاء الدين محمد"، وردت شيرين: "والله أنا مش شايفة ليه أي مبرر".

ازمات شرين

بدأت الأزمة بين الطرفين عندما أعلنت شيرين عبد الوهاب ندمها على غناء أغنيته "متجرحنيش"، ليعبر الشاعر الغنائي عن غضبه الشديد.

بهاء يرد

وكتب بهاء الدين، عبر صفحتها الرسمية على موقع "فيسبوك" قبل أيام: "الناس اللي بتبقى غلطانة غلط كبير وعشان قولنالها عيب تشغل وتستخدم لجان تشتم وتغلط وتلعن بأقذر الألفاظ.. الناس دي المفروض مانسلمش عليها طول العمر والواحد يندم على إنه كتبلها ولو سطر واحد.. بس أنا ح أرد بنجاح اللي يستاهلوا النجاح".وأضاف: "مش متعود أرد على أي حد ولكن لما حد يتجاوز حدوده لازم يقف مكانه، ويعرف إنه مهما اتعود يغلط لازم ييجي عند بعض الأسماء ويحاسب، ويخلي باله، وخاصة لما حد ف كل كارثة يدافع عنها وهتكلم باختصار جدا".

مشاهد سابقه

وتابع: "المشهد الأول: أول يوم دخلت شيرين عبدالوهاب مكتبي كانت مع الأستاذ نصر محروس اللي هو صاحب الفضل في تقديمها وبعد دقائق من اللقاء لقينا شيرين بتبكي وسألها نصر بتعيطى ليه ردت علشان أنا قاعده مع الأستاذ بهاء، والمشهد الثاني رشحتها تغني أغنية كتير بنعشق ولولا موافقة نصر احتراما للعشرة اللي بينا ماكانتش هتغنيها لأنها كانت موقوفة من النقابة، والمشهد الثالث لما فوجئت بمدير أعمالها الرجل اللي أنا بأحبه وباحترمه لقيته بيكلمني نيابة عنها ويقولي سمعني الجديد، وده طبعا خطأ لأن اللي بيغني مهما كان اسمه مش المفروض يغلط غلطة زي دي لأن المشهد ده مش لايق على المشهد الأول".

واختتم بهاء: "المشهد الرابع والأخير أغنية ماتجرحنيش أنا لحد الآن مش عاجبني غُنا شيرين مع احترامي الكامل لصوتها، وأكيد لولا الأستاذ نصر ماكانش هيتم اللقاء".

العيون الساهرة

    xml_json/rss/~12.xml x0n not found