حوادث اليوم
الثلاثاء 21 مايو 2024 02:28 مـ 13 ذو القعدة 1445 هـ
بوابة حوادث اليوم
رئيس التحريرصلاح توفيق

البلوجر هدير عبدالرازق تفضح طليقها...المحاكم بينا ومش هسيب حقي

هدير عبد الرازق
هدير عبد الرازق

اعتادت البلوجر هدير عبد الرازق ، علي إثارة الجدل عبر مواقع التواصل الاجتماعي، خاصة أنها دائمة الاشتباك، وزاد الأمر بعد زواجها من صاحب "نايت كلوب"، خمسيني العمر، بسبب الإهانات التي توجهها زوجاته الثلاث إليها في الفيديوهات التي تطرحها.

وفوجئ رواد السوشيال بخروج هدير في بث مباشر، شنت خلاله هجومًا شرسًا على طليقها فايز فتحي، وإحدى زوجاته مؤكدة أنها تعرضت لظلم كبير.

وظهرت هدير في بث مباشر عبر حسابها الرسمي بموقع فيس بوك قائلة: "أنا عارفة ومتأكدة أن مرات طليقي هي اللي دخلت وكتبتلي التعليق ده على اللايف بتاعي، عارفين شغل ضربني وبكى وسبقني واشتكى، شغل صهاينة بالضبط، وطليقي اتصل بيا الفجر بيردح زي العاهرات بالضبط".

وأضافت: "دخل يكلمني بأسلوب قذر كل اللي قولته له بدل ما تسمع من طرف واحد قول لمراتك الحلوة عيب بدل ما تعمل أكونتات فيك وتقعد تقل في أدبها وتشتمني، وقالي هي مبتعملش أكونتات فيك ولا بتابعك أصلا".

واستكملت: "أنا لما دورت وجبت لوكيشن الأكونت اللي بيبعت الرسايل دي لقيته في بيته شارع العريش ونفس العمارة ونفس الشارع ناقص يجبلي رقم الشقة، وأنا مش هسكت على حقي تاني وما بنا المحاكم، ومن الكلام اللي كان بيتقال عنك كنت بتكسف أقول إني على ذمتك".

وقالت هدير خلال الفيديو: "عمرك ما كنت راجل، كنت بتردح زي العاهرات و الشراشيح بتوع الحلمية، مكنتش تسوى ربع جنيه في سوق الرجالة لحد ما اتجوزتك، ممكن أوري الناس كل حاجه وأعرفهم أنت بتعمل ايه، وكنت بتسيبني في العربية في ميدان عابدين وتعمل ايه، أنا شوفت معاك الكحرته والفقر، ومش فارق معايا لو طلعت تتكلم عليا".

من هو زوج البلوجر هدير عبد الرازق - معلوماتي

وأضافت: كفاية العلاج النفسي اللي اتعالجته بسبك لمدة سنة ونص كاملة، غير السواد والأسحار والأعمال اللي كنت بتعملها، ومش هطلع وأتكلم الا وانا على حق وعلى أرض ثابتة".

وتابعت: معايا فيديوهات وصور وفضايح وهاعرف الناس كلها أصلك ايه، احنا كنا عايشين على السلف في الوقت ده، وشغلي هو اللي وقفنا على رجلنا، ده انت كنت خاطبني بدبلة بألفين جنيه يا معفن".

العيون الساهرة

    xml_json/rss/~12.xml x0n not found