حوادث اليوم
الخميس 25 يونيو 2026 11:06 مـ 10 محرّم 1448 هـ
بوابة حوادث اليوم
رئيس التحريرصلاح توفيق
ضبط كميات من السلع الغذائية منتهية الصلاحية بحملات تموينية بسوهاج هياكل مجمدة.... حي شرق سوهاج يشن حملة مكبرة لضبط الأسواق ومصادرة 128 كيلو من الدواجن غير الصالحة للاستهلاك ابودياب نائب رئيس أخميم يتابع الخدمات الصحية والشبابية ميدانيا وحدة الرصد بسوهاج تنفي شائعة إصابة طالب بـ”سماعة الغش”.. والطبيب يؤكد: الروشتة المتداولة مزورة محافظ سوهاج يلتقى رؤساء ونواب الوحدات المحلية الجدد عقب حركة التنقلات الأخيرة في إحتفالية مميزة بمجمع دمنهور للثقافة والفنون محافظ البحيرة تكرّم أوائل الشهادة الإعدادية وتؤكد: أنتن نماذج مضيئة للتفوق وصُنّاع لمستقبل الوطن سقوط عصابة سرقة الدراجات النارية بالمفتاح المصطنع في سوهاج نائب وزير الصحة ومحافظ سوهاج يتابعان مؤشرات التنمية السكانية إصابة 3 شباب فى انقلاب سيارة ملاكى بترعة نجع حمادى بطهطا محافظ سوهاج بوجه بضرورة التعامل الفورى مع شكاوى المواطنين محافظ البحيرة تكرّم أوائل الإعدادية الأزهرية دعماً لمسيرة التفوق والنجاح النائب ممدوح عبد السميع جاب الله: التعديلات الجديدة على قانون الإجراءات الضريبية تستهدف حماية المواطن البسيط وتحسين مناخ الاستثمار، وليست فرض أعباء...

شاب يعترف زواجي في بيت عائلتي خرب بيتي وطلقت زوجتي

تعبيرية
تعبيرية

لكل انسان اسباب في قرار التخلي عن نصفة الاخر ويبقي اختلاف الاسباب من شخص الي اخر وخلال هذة المشكلة يطرح صاحب المشكلة قضيتة وملخصها هو تدحل الاهل بين الزوجين كلا برائية ليحدث في النهاية الخراب الذي لايعاني منة الا اصحاب الموضوع الذي تتحول حياتهم الي جحيم لايدركة ولا يحس بة من كان سبب في ذلك الخراب ويقول في رسالتة

انا شاب عندي ٣٠ سنه كنت متجوز عن حب و تم الانفصال بعد سنتين جواز .كنت متجوز انسانه الكل يشهدلها بالاخلاق والادب وكنت بحبها ومازلت وهي كمان كانت بتحبني جدا بس انا كنت اعمي عن الحب ده مشوفتش الحب ده غير بعد الانفصال

بيت العائلة سبب فشل الزواج
كانت مشكلتنا انها مش مبسوطه من العيشه ف بيت عيله وانها مش عارفه تاخد راحتها وانه مفيش خصوصيه ف حياتنا و كانت بتطلب دايما اننا نستقل يحياتنا بعيد عن بيت العيله ونجيلهم زيارات مع العلم انه بإمكانا اننا نستقل بس انا اللي رفضت وقولتلها مش عايز ابعد عن اهلي
كانت دايما تشتكي من امي واخواتي وانهم بيضايقوا سواء بالكلام او بالافعال وانها بتعاملهم احسن معامله علي الرغم من معاملتهم ليها بس انا مكنتش شايف كده كنت دايما شايفهم بيعاملوها كويس وهي تقولي قدامك بس بيعملوا كده مكنتش بصدقها وكنت بميل لاهلي.

قرار الانفصال
جابت اخرها وقررت انها مش هتعيش في مكان مش مبسوطه فيه بعد مناقشات كتير وخناقات كتير اخدت هي قرار الانفصال وتم الانفصال .
وبعد الانفصال عرفت واتاكدت اني مش هلاقي زيها ابدا ابدا وانها كانت دايما صح و علي حق مفيش احسن من الخصوصيه

تنكر الاهل بعد خراب بيتي
واهلي اللي حياتي باظت بسببهم محدش نفعني و لا وقف جنبي .
انا ندمان اشد الندم اني مكنتش بسمع لمراتي كنت دايما شايفها اوفر لانها مش بتعرف تعبر عن اللي جواها
واغلب كلامها دبش فكنت باخدها على قد عقلها وخلاص .انا اسف ليكي ياريت تسامحيني ونرجع لبعض انا مبقتش عارف اعيش من غير والله....

العيون الساهرة

    xml_json/rss/~12.xml x0n not found