حوادث اليوم
الثلاثاء 16 يوليو 2024 12:29 صـ 8 محرّم 1446 هـ
بوابة حوادث اليوم
رئيس التحريرصلاح توفيق

اعترافات صادمة لقاتلة زوجها بمساعدة شقيقه بالصف

متهمة
متهمة

شهدت منطقة الصف التابعة لمحافظة الجيزة واقعة قتل مأساوية تجردت فيها سيدة من كل مشاعر الرحمة وقتلت زوجها بمساعدة شقيقه بأن وضعت له السم في قطعة جاتوه وخنقته بمساعدة شقيقه بسبب علاقة غير شرعية بينهما ويتزوجا عقب جريمتهما.

اعترافات الزوجة المتهمة بقتل زوجها بمساعدة شقيقه بالصف

وكشفت التحقيقات في القضية رقم 1771 لسنة 2024 جنايات الصف المقيدة برقم 1445 لسنة 2024 كلي جنوب الجيزة أن المتهم أ. ص وب. ع في يوم 8 فبراير 2024 قتلا المجني عليه: ك. ص شقيق الأول وزوج الثانية عمدًا مع سبق الإصرار بأن بيتا النية وعقدا العزم المصمم على قتله بسبب علاقة آثمة نشأت بين المتهمين.

وينفرد القاهرة 24 بنشر التحقيقات في قضية عشيقان الصف حيث جاءت أقوال المتهمة الأولى أمام جهات التحقيق: اسمي ب. ع، اللي حصل إني متزوجة من المجني عليه ك. ص، من حوالي 10 سنوات وعندي منه 3 عيال والحياة بينا مكنتش حلوة لأنه مكنش كويس معايا ولا كنت طايقاه.

وأضافت المتهمة بقتل زوجها بمساعدة عشيقها شقيقه بمنطقة الصف بالتحقيقات: وهو سافر يشتغل في السعودية من حوالي سنتين، ومن ساعتها بدأت تحصل علاقة بيني وبين شقيقه لأني أصلا كنت بحبه من قبل ما أتجوز أخوه، وبدأ الأمر بينا بعلاقة عاطفية كانت بتحصل بينا لما كان بيجي يطل علينا في البيت في غياب جوزي.

وأردفت المتهمة بقتل زوجها بمساعدة عشيقها شقيقه بالصف: وساعات كنا بنتكلم في التليفون وبدأ الموضوع إني كنت بشتكيله من جوزي وإني مش طايقة العيشة معاه، وبدأنا بعدها نحب في بعض، ويحصل ما بينا كلام جنسي في التليفون ومكالمات فيديو والموضوع بدأ يتطور ما بينا من ساعة ما أحمد نزل من السعودية من حوالي 3 أشهر، فبدأ إنه يتردد عليا في أوقات متأخرة ويحصل ما بينا علاقه جنسية ويعاشرني فيها بالليل لما جوزي مكنش بيبقى موجود.

وأضافت المتهمة بقتل زوجها بمساعدة عشيقها شقيقه بالصف: مبقتش قادرة أستحمل جوزي في العيشة ولا العلاقة الجنسية معاه ولا كنت ببقى طايقاه وسعاتها فكرت إني لازم أخلص منه وأقتله عشان أعيش مع أحمد.

العيون الساهرة

    xml_json/rss/~12.xml x0n not found