حوادث اليوم
السبت 13 يوليو 2024 05:33 صـ 6 محرّم 1446 هـ
بوابة حوادث اليوم
رئيس التحريرصلاح توفيق
حبس متهمين بسرقة هاتف ضحية حادث الوراق وابتزاز أسرتها: تفاصيل مؤلمة ومؤثرة فضيحة تجارة الآثار تهز حزب الوفد: الأمن يلقي القبض على المتهمين شاهد - ماجد غراب يفتح النار: بكاء وانهيار بسبب شوبير وإيقافه عن الإعلام! محمد فؤاد ينفي شائعات الأزمة الصحية ويستعد لخطوبة ابنته! جدول مباريات اليوم: صراع الصدارة في الدوري المصري والمواجهات الحاسمة في دوري نجوم العراق بالصور :حريق محدود في كنيسة بالإسكندرية يثير قلق المواطنين: الكاهن يطمئن الجميع التفاصيل الكاملة للقبض على داعية إسلامي شهير بتهمة اقتحام سنتر تعليمي بأكتوبر مقتل مدرب جيم على يد بلطجي بشبرا.. وأسرته: كان بيدافع عن مسن العثور علي رضيع ملقى في صندوق سيارة داخل كيس بلاستيكي بالدقهلية النيابة تطلب التحريات في مشاجرة داخل مركز تعليمي وإصابة 7 أشخاص بأكتوبر بيكلم بنات وعشيقي أرجل منه.. كيف قتلت ”دينا” زوجها بمساعدة ابن عمه؟ بدء سحب كراسات التقديم للمعاهد الفنية الصحية الشرطية

صغير الدارك ويب: اتفقت مع مجرم جديد لإنهاء حياة شخصين بعد صغير شبرا

المجني عليه - القاتل
المجني عليه - القاتل

كشف محرض قاتل صغير شبرا الخيمة بجريمة الدارك ويب خلال تحقيقات النيابة العامة، تفاصيل مثيرة في واقعة تحريضه المتهم الأول على قتل أحمد المعروف بطفل شبرا، بعد أن استدرجه لشقة سكنية وقتله تنفيذا لأوامره وتصوير الجريمة لنشرها على موقع بـ الدارك ويب الخاص بتجارة الأعضاء البشرية.

اعترافات محرض قاتل صغير شبرا الخيمة

وحصل موقع حوادث اليوم، على نص تحقيقات القضية رقم 1820 لسنة 2024 إداري قسم أول شبرا الخيمة، وجاءت أقوال محضر قاتل صغير شبرا الخيمة كالتالي:

اسمي علي الدين محمد الزيات عندي 15 سنة - طالب بالصف الثالث الإعدادي بمدرسة مودرن أكاديمي بدولة الكويت.

واللي حصل إني بعد ما اتفقت مع طارق المتهم الأول إنه يقتل صغير شبرا الخيمة وصور ليا فيديوهات لجثة المجني عليه وكنت مستمتع وحاسس بلذة والجثة مقطعة وكنت عايز أعمل فيديو تاني وأعيش نفس الشعور.

وواصل صغير الدارك ويب بجريمة طفل شبرا الخيمة: قلت للقاتل يجيب واحد تاني بس أصغر شوية ويكون رفيع، وهو قالي ماشي ونزل رمسيس فعلًا وصورلي واحد وقالي إنه هيظبط الدنيا وكده بس بعدها معملش حاجة، وقعدت أبعتله إنت فين بعد كده ومردش.

محرض قاتل صغير شبرا الخيمة

وأكمل صغير الدارك ويب: أنا قبل ما يتقبض عليا بلحظات في الكويت، اتعرفت على واحد اسمه أحمد محمد في فيسبوك، وعرضت عليه نفس العرض اللي عرضته على طارق قاتل صغير شبرا الخيمة، ويوم القبض عليا كنت في فيديو كول مع أربع أشخاص جايبين شاب 17 سنة وولد صغير 8 سنوات، ادولهم الأدوية المنومة والولد نام بس الشاب الأكبر فضل فايق فإدوله مخدر تاني منامش فقولتلهم اخنقوه، فخنقوه وقعد يقاوم وقولتلهم حطوا المخدة على وشه علشان يسدوا نفسه ويموت وبردو عملوا كده وفضل يقاوم، فأنا في الآخر، قفلت الفيديو.

العيون الساهرة

    xml_json/rss/~12.xml x0n not found